söndag 28 oktober 2012

Italia!

Befinner mig just nu ganska långt ner i Italien! Ska passa på att ha en skön höstlovs-semester innan jag börjar på nytt jobb nästa vecka. Hade tänkt sticka klart en julklapp på planet men självklart glömde jag den stickningen på mitt gamla jobb i fredags så det blev inget med det.. Får hämta den när vi har kommit hem och göra klart den då. Istället började jag på en pytt som vid det här laget har blivit ganska lång, men det ska till en bit till innan det är dags att plocka upp maskor.

Stickar med rundsticka och peppar peppar så var det inga problem att få igenom rundstickan genom de två säkerhetskontroller jag har gått igenom (säve och bergamo). Jag har inte heller fått skäll av kabinpersonalen så nu är det bara att hoppas att det går lika smidigt på hemvägen!

Får se om det blir någon mer uppdatering under veckan, om inte annat så skriver jag när jag är hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar