söndag 29 juli 2012

Tidningar!

Körde in min sambo till stan och passade då på att springa in på press-stop och köpa dessa tidningar.. Köper dessa fyra varje månad. Har testat några andra innan men tycker att dessa är bäst! I tre av tidningarna får man med "presenter" varje månad. Ofta är det skräp, som denna månads självlysande stickor, men ibland är det bra saker som akrylgarn eller som nu stora strumpstickor och en ergonomisk virknål..

Tänkte ge en liten kort sammanfattning av vad jag tycker om de olika tidningarna, generellt har tidningarna mycket fina mönster varje månad, men skriver vad jag tycker de är bäst på..

Simply knitting: har ofta fina mönster på barnkläder och leksaker.

The Knitter: har alltid fina mönster på damkläder och sjalar! Ibland även fina barnkläder.

Knit today: varierar lite från månad till månad men har oftast fina mönster, inte så mycket att läsa.

Let's knit har mest läsvärt av dessa fyra, exempelvis krönikor och artiklar.

Nu ska jag mysa vidare i soffan och sticka på min kofta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar