torsdag 14 juni 2012

Ännu mer garn!

Det som jag beställde från Deramores låg i lådan idag! Det är samma färg på garnet som det är på bilden men tycker att nystanen ser oroväckande mycket orangea ut.. Jag som tyckte det var så fint med allt rosa! Men det ser ut som om det kan vara lite rosa inuti så får väl helt enkelt hoppas på det bästa! Vill ju självklart börja på den nu men håller redan på med två sjalar parallellt så vet inte om det är så smart, fast samtidigt så är båda sjalarna spetsmönstrade och man måste ju ha något enklare slätstickat att byta av med, eller hur? ;)

Annars så tror jag kvällen bjuder på lite fotboll.. Är helt slut så kommer inte orka göra så mycket mer ikväll, ska bli skönt när sommaravslutningen är över imorgon, även om jag kommer sakna alla barn! Nästa vecka är det bara fritids och städning kvar, men som min kollega sa så är inte det något man kan ta med sig hem, eller gå och grubbla över i varje fall.. Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar