lördag 16 juni 2012

Stickelistick

Här stickas det för fullt! Blev klar med den senaste ledtråden till fellowship sent igår kväll.. Denna mönsteromgången och jag var inte alls kompisar, tappade maskor hela tiden! Jag tror dock att jag lyckades rädda det rätt så bra så det syns inte om man inte vet var man ska titta.. Den börjar bli väldigt stor nu i varje fall så dessa bli spännande att se hur stor den är i slutändan!

Imorse kände jag att jag inte riktigt orkade sticka spets så jag hoppade över den andra sjalen jag håller på med vid sidan av fellowship och började på "koftan", eller vad man nu ska kalla den, istället.. (visst var det en bra ursäkt för att få börja på något nytt?;)) Har fått gjort en bit på bakstycket på den nu på eftermiddagen. Den känns än så länge ganska simpel så jag hoppas fortfarande på att hinna ha den klar innan vi åker på semester den sjunde juli! Andreas tror absolut inte att jag kommer hinna så nu måste jag ju överbevisa honom! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar