tisdag 12 juni 2012

Ont!


Så här långt har jag kommit på fellowship! Har hunnit göra fyra varv på Aragorn hittills, den här delen verkar ganska enkel, men det är ju 169 maskor per varv nu så det börjar ta en stund att göra klart ett varv.. Jag tycker sjalen blir väldigt fin ivf, nästan så att jag ångrar att jag inte gjorde den i ett "finare" garn.

Jag har helt hysteriskt ont i axeln! Vet därför inte om jag kommer kunna sticka något idag.. Sitter med vetekudde på den nu, och Andreas ska få massera in lite voltaren gel om en stund så får jag hoppas att det släpper. Imorgon är det dessutom friidrottsdag med skolan och jag är självklart ansvarig för kast stationen så får ju verkligen hoppas att jag inte är helt invalid då! Hoppas alla har en härlig kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar